fredag den 14. februar 2014

Sidste bog i læsebånd

Hey folks, jeg er lige blevet færdig med min tredje bog i læsebånd. Den var undeholdene i modsætning til de andre. Jeg syntes godt jeg kan mærke at jeg læser lidt bedre engelsk efter forløbet, men en uge er ikke rigtigt nok. Den hedder Horror at Remsen High. Her er et resume af den:

Jake vågner en morgen med en meget stor bums på kinden. Han er selvfølgelig ikke stolt af den, men han ved ikke at det ikke er en normal bums. Der sker noget med den om morgenen før han tager i skole, men han kan ikke huske det. Da han ser hvad der sker med en anden dreng i klassens bums kan han huske hvad der skete. En blanding af en mariehøne og en edderkop hoppede ud af den! Han slutter han sig sammen med 4 andre drenge for at finde ud af hvordan man klarer den her nye trussel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar